сряда, 23 юли 2008 г.

Още подаръци от Nokia

Както знаете от известно време съм посланик (на добра воля :) на S60. На скоро завърши първата кампания "Share on Ovi" от инициативата и с гордост съобщавам, че бях класиран сред първите 75 най-активни посланика, за което бях награден от Nokia. А в понеделник пристигна и наградата ми - iGo Stowaway Bluetooth клавиатура. Можех да избирам награда измежду BT слушалка BH-900, BT говорители MD-5W, Nokia DT-22 Tripod, и iGo Stowaway BT keyboard. Избрах клавиатурата и не съжалявам! Страхотна е и освен това работи :) Прилично малка е и изглежда доста качествено изработена. Вчера написах първия си e-mail с нея и мога да твърдя, S60 телефон + тази клавиатура е чудесна комбинация за хора на които не им се носи цял лаптоп, а искат в движение да имат връзка със света.

Благодаря ви Nokia!

Между другото, ако някой иска да стане посланик, все още не е късно. В момента тече кампания в която наградата са тези страхотни слушалки BH-503, а както изглежда има и няколко Nokia Wireless Audio Gateway AD-42W. Пишете ми и ще ви пратя покана! От вас не се изисква нищо друго освен да говорите за S60 и да споделяте реакциите на хората с Nokia!

1 коментар:

Nanera каза...

Пич ще ти бъда много благодарен ако ми кажаеш от къде в България може да се купи клавуетура за s60 ?