петък, 21 декември 2007 г.

бг риалити [bg]

Тъкмо си мислех, че вскичко интересно за тази година вече е зад гърба ми и остава само да се наслаждавам на коледните и новогодишни празници но съдбата е нещо невероятно ... Какво да я правиш съдба?

Ето какво ми се случи тази сутрин ... Пресичайки ПЕШЕХОДНА пътека в Студентски град (София) днес около 8:30 чух пронизителен клаксон видях че колата която свири се намира зад колата която ме изчакваше да пресека и явно шофьора много бързаше защото реши че няма нужда повече да чака и реши да заобиколи. Аз по това време бях все още на пешеходната пътека за съжаление пречех на Астрата (колата която надуваше клаксон) да премине затова клаксона продължаваше да свири. Аз възмутен от случващото се на пешеходната пътека направих знак с ръка на шофьора на Астрата като - "Ти нормален ли си?" и това го накара да забрави за къде бърза и отби задръствайки цялото движение на кръстовището. После излезе от колата и без много обяснения получих две крошета!!! "Що ми риташ колата?" попита оня а от устата му се разнася "аромат" на алкохол. Опита ми да се защитя явно го ядоса още повече и това го накара да изкара нож тип "пеперудка" и продължи с "Ти знаеш ли кой съм аз?" Всичко това става в 8:30 сутринта посред бял ден пред очите на двама служители на ДАЙ, които дори и да не са полицаи са някакъв вид униформени лица. На знаците ми за помощ гледаха като, че падат от Марс. Както и да е мой колеги, които чакаха малко по надолу служебния бус, притичаха и оня при вида на толкова много свидетели реши че е време да се оттегли. Помислих си че не е редно пиян човек да гази още хора и затова звъннах на 166 от там ми казаха, че "ще предадат на колегите ако могат да го спрат", и ме посъветваха да подам жалба в 7-мо РПУ. Хората там се държаха що годе прилично, но ме подразни начина по който ме гледаха - "момчето са го набили и сега ни губи времето" и оставиха в мен едно впечатление, че този пиян шофьор е последната им грижа.
Очаквайте още постове по темата. За сега оставам само със уплахата и насинена буза но си мисля че това беше най-малкото което можеше да ми се случи ... сега можех да съм сгазен или наръган. Надявам се нещата да приключат благополучно и да има възмездие, но ... бг риалити!

п.п. Пазете се от Опел Астра сив металик с номер СА 9888 КА. Шофьорът е опасен (дори и за себе си)

2 коментара:

veliob каза...

бел ден да не види тоя

veliob каза...

бел ден да не види тоя